neahh

Alla inlägg under mars 2010

Av linnea albrektsson - 31 mars 2010 20:17

   sitter här vid nadinn vid min sida , vi har kollat på andravenyn o ätit mat .

det blir o sova här inatt , o ha allmänt kul ;) ^
det blir väll o ta bilder o kolla på film  ..

på fredag blir det o va med nadinn i min lägenhet (A) . hon ska sova där med mig oxå faktiskt;)  vem vet vi kanske blir lite flumiga/lulliga under kvällens gång ;)


puss o kram på dagen !

Av linnea albrektsson - 31 mars 2010 14:34

hemma efter en jätte slappdag i skolan , 

nu sitter jag här med nadinn , o vi ska nog dra till hennes pappa så ska jag kanske sleepa där !


puss på er ! 

Av linnea albrektsson - 30 mars 2010 22:07

kom hem från nadinn vid 8 ..satte mig o kolla på tv då .

nu sitter man här o webbar med nadinn .
snart ska jag gå o lägga mig , för jag är fettish tröttish !


hejjdåå ((:    

Av linnea albrektsson - 30 mars 2010 17:56

  

cho skolan va som vanligt today,efter skolan drog jag och

nadinn hem till mig och drog ut med tandelcykeln runt hela

stan.sen åkte vi hem till nadinn och här sitter vi och ska snart

äta pannkakor,puss på det alla coolingar.

Av linnea albrektsson - 29 mars 2010 20:37

ny blogg igen efter alla ;)

idag var det skolan först , sen åkte man till stan o träffa mamma där träffa man även nadinn o felicia . sen gick jag hem o efter ett tag kom felicia o nadinn till mig ..då gick vi till simhallen o hämta det jag glömde däe efter klädsimmet . 

när vi kom hem så skulle felicia hem , så jag o nadinn bakade . sen satt vi vid datorn o kollade på bilder.nadinn åkte efter det så nu sitter jag här o camar med henne ;) 


pussss på dagen ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards