neahh

Alla inlägg under april 2010

Av linnea albrektsson - 30 april 2010 15:32

     ETT HELT UNDERBART ÅR MED BÄSTA NADINN IDAG ! ÄLSKAR DIG GUMMAN DU ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG . DU ÄR EN ÄKTA VÄN EN SAK MAN ALDRIG
VILL BYTA BORT ! DU ÄR BÄST GLÖM INTE DET , FINNS FÖR DIG I ALLA LÄGEN . JAG ÄR HELT ÖVER LYCKLIG BARA ATT FÅ HA DIG I MITT HJÄRTA !

I(L)NADINN !  

            

Av linnea albrektsson - 28 april 2010 14:26

igår till idag sov hela klassen över , det va fettanicce !

vi badade o bastade , kollade på film o hade allmänt kul .

vi åkte hem kl 11 . när jag kom hem satte jag mig

med telefonen o smasa medc folk , då ringde jag shejla

jag åkte o mötte henne på z-lund . o nu sitter vi här

hemma hos henne o ska dra o hämta dennis snart !




tack alla i klassennn !

pusss<333

Av linnea albrektsson - 26 april 2010 17:37

idag var det som vanligt , studieråd , slöjd , so , engelska o gympa !

efter skolan så drog jag till mamma en stund o fick en jetset kolcka . 

efter det drog jag hem o åt sen satte jag mig vid datorn , efter ett 

tag drog jag o mötte nadinn . bilder kommer ngn annan dag !

imorgon blir det o sova med klassen , det är klassdag ! :D




pusss på det ! (((:

Av linnea albrektsson - 25 april 2010 11:46

hejj , har inte bloggat på ett tag o ber om ursäkt !

i helgen har man vart med nadinn , edvin o pontus , 

tettkulisch har det vart . Snart kommer nadinn o hennes

mamma o hämtar upp mig så skjusar hon oss till pontus

där även edvin är . 

Jag hat lite smått damp på min pappa , han är helt 

fucktup i huvudet !

hoppas denna dagen blir lika underbar !




5 dagar kvar (: <3   ursäktabilden !

Av linnea albrektsson - 22 april 2010 21:59

hiss eller diss ? :D

Av linnea albrektsson - 22 april 2010 21:07

hej , förlåt för dålig upptatering !

har inte kunnat skriva i veckan eller har inte 

orkat sätta på datorn ! Veckan har vart 

som vanlig , skolan , läxor o kompisar !

idag efter skolan drog jag hem o pluggade 

sen vi 6 kom kusin o morbror , o firade 

mig jag fick sims 3 lyx o desing !

så har suttit o spelat det hela kvällen . 

imorgon är det fredag o jag vet inte vad jag 

ska göra ! (:








pussss !

Av linnea albrektsson - 20 april 2010 08:14

sitter i skolan har svenka men sitter inne

på yunkyard o kollar grejer ,

idag ska jag till mormor efter skolan ,

o hämta min present o sen efter det

ska jag hem o hämta mina andra pengar o sen

ska jag till stan o kolla på min nya mobil (:


pusssss !

Av linnea albrektsson - 19 april 2010 19:11

hej , idag fyller jag å jag har haft det bäst !

har inte fått så mkt men det kommer mer , 

har fått pengar , presentkort o fiskespö !

nu sitter jag o snackar med nadinn , 

som skokerade mig med o har gjort en video 

till mig på födelse dagen !
om ni söker på ``garttis linneaalbrektsson ´´

så kommer det upp !

tack älskade nadinn för videon (:

Ovido - Quiz & Flashcards