neahh

Alla inlägg under september 2010

Av linnea albrektsson - 30 september 2010 16:37

har so prov imorgon så udag händer inte så mkt mer än att plugga eller ikvälls ak jag träna :)
sriver någ lite mer ikväll ;)  

Av linnea albrektsson - 28 september 2010 22:23

jag älskar dig bästavän du kommer alltid finnas i mitt hjärta !   

Av linnea albrektsson - 28 september 2010 22:01

har vart på ikano köpte en tjoktröja , 3 trosor o ett par skor bilde kommer !

ska snar sova för i morgon är det ju skola igen , ska även ha siming oxå -.-


imorgon ska jag va med tila i fille , det ska bli skojj :)


puss o hej leverpastej ! 

Av linnea albrektsson - 26 september 2010 21:28

   älskar dom ! 


scorett 499 kr :)

Av linnea albrektsson - 26 september 2010 19:10

lisa sov här inatt , hon åkye vid 11 . 

idag hae´r jag vart med linnea o kollat på film o sen va jag med fille o samuel !

imorgon ska jag va med nadinn :D 

nu ska jag ta på joggingskorna o springa av mig lite energi :D


VECKA 44 KOMMER SARA HIT :D:D:D

Av linnea albrektsson - 25 september 2010 11:59

snart drar jag , lisa o claudia ner mot stan jag ska köpa gympaskor o kolla på andra skor .. kanske hittar ngt annat mysigt oxå ;) 

ikväll ska vi va med fille o dom ! vi ska ha lika kul som alla andra dagar :)    bjuder på en vacker bild ! 

Av linnea albrektsson - 24 september 2010 17:02

snart ska jag träffa lisa o claudia tror jag ! 

Av linnea albrektsson - 23 september 2010 20:40

hemma nu , fille o samuel földe med mig o kolla när jag träna :)

efter träningen träffa jag lisa o claudia !

ska sova snart eller jag måste plugga först! :( 

Ovido - Quiz & Flashcards