neahh

Alla inlägg under juli 2010

Av linnea albrektsson - 31 juli 2010 16:57

kom hem nyss köpte lite måsaker skulle igentligen kpt ett skrivbord men det jag ville ha var slut ..

kl halv 6 ska jag åka o vara barn vakt åt lille randy ;)

finns på mobilen ! 

Av linnea albrektsson - 31 juli 2010 11:14

skulle gått upp åtta men vi försov oss -.-

så jag vet inte om vi ska till Ikea för det Eva skulle köpa var tydligen slut ..

Av linnea albrektsson - 31 juli 2010 01:19

kärleken kan vända snabbt , nu är det dig jag vill ha upp till hundraprocent . jag skiter i vad alla tycker ! prins ♥ prinsessa 

Av linnea albrektsson - 31 juli 2010 00:09

ska upp vid 8 i morgon ska till ikea ;) 

Av linnea albrektsson - 30 juli 2010 23:32

har vart med sara , julia , linnea o kristina !

först va vi på hemma kväll o köpte godis o power king 

kommer hem sätter på filmen o jag o sara halsar 2 pk var ;)

vi satt nog inte stilla så länge vi lekta cirkus på en madrass i linneas vardagsrum (A) 

Av linnea albrektsson - 30 juli 2010 16:00

vaknade vid 12 idag , pappa va klar med lunchen när jag vakna så jag åt spagetti o köttfärsås till frukost ;)


vid kl 1 börja jag med rumet nu har jag spaklat 1 gång så ska spackala vid kl 6 igen . 

kl halv 7  ska jag till linnea vi ska ha lite tjej kväll ;) 

fett nice (A) 

Av linnea albrektsson - 30 juli 2010 00:57

blev inte o sova , sitter vid datorn ett tag till (A) 

Ovido - Quiz & Flashcards