neahh

Alla inlägg under juli 2010

Av linnea albrektsson - 27 juli 2010 10:42

nu har vi fixat fär till rummet o ikea ska vi till ngn gång i veckan så snart är mitt rum som nytt (A)

Av linnea albrektsson - 27 juli 2010 01:24

snart ska jag gå upp till mitt rumo bädda ner mig i min säng !

men jag ska bara göra klart lite grejer (A) 

Av linnea albrektsson - 27 juli 2010 00:29

känner mig stolt !

FÖRE O EFTER BILDER KOMMER ! 

Av linnea albrektsson - 26 juli 2010 22:48

åkte till micke förut vi kolla på film o spela cs (A) 

när jag skulle hem träffa jag karen o yasmin så jag va med dom 

nu sitter jag o lyssnar på musik , låttips ? (A) 

Av linnea albrektsson - 26 juli 2010 14:49

så kan inte kunnat uppdatera !


idag ska jag inte göra så mkt kanske ska träffa micke sen . mkt länge sen sist ! 

Av linnea albrektsson - 24 juli 2010 12:10

har inte sovit så mkt inatt , vet inte varför men det kan bli så ibland ....

så idag ska jag baa cillao kolla på film !

Av linnea albrektsson - 23 juli 2010 21:16

ska sova hos mamma i natt . nu har jag precis lärt henne lite om facebook.vi ska kolla på film o äta chips (A)

Av linnea albrektsson - 22 juli 2010 19:43

grattis b'v !


har vart hios nadinn hela dagen har vart super !

igår kväll var jag o nadinn o hennes far ute o gick o var ute med båten !

när vi kom tbx så badade vi nakenbad ! :D

super skönt !


ikväll sover man hos bjjjööörrrkyyyy ! ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards