neahh

Alla inlägg under maj 2010

Av linnea albrektsson - 19 maj 2010 19:47

idag var skulan som vanligt , på spanska kollar vi på film

så imorgon får vi ha godis på språket .

nu är jag med nadinn o vi har allmänt kul:D

nu ska vi äta så kan inte skriva mernu ...............

Av linnea albrektsson - 18 maj 2010 18:33

sitter hemma vid datorn o kollar lite . 

var på stan förut med ellinor , jag va på spira o bokade tid för på 

onsdag nästa vecka ska jag ta hål inäsan (:

hahha , jag är närvös (A) 



  


pussss

Av linnea albrektsson - 18 maj 2010 11:54

HJJHHEJSITTER PÅ GOLVET I SKOLAN AR JU LUNCH RAST SÅ FÅR PASSA PÅ O BLOGGA LITE :))IDG EFERKOLAN KVADG TRÄFFA MMMA O VIKA GÅ Å FIA .oJMÖRKTE JAG ATT G KN HA SMÅ BOSKSTÄVER , MENET ÄR JOBBIGT :D   

Av linnea albrektsson - 17 maj 2010 22:12

hejallamonsterdiggare !

sitter o laddar ner massa musik , blir lite blandat ;) 

ska snart sova men först ska jag överföra till mobilen (:

Av linnea albrektsson - 16 maj 2010 21:00

nej så är det när man är med nadinn . vi är inga 

slöisar som bara sitter vid datorn vi har fan 

vart ute hela helgen . Bilder från denna underbara

helgen kommer senare . 

nu sitter jag haär hemma o ska kolla på wallander .



PÅ FREDAG/LÖRDAG DRAR JAG O NADINN TILL KARLSTAD ! :D

Av linnea albrektsson - 14 maj 2010 20:51

japp , sitter o fixar mig . jag o nadinn ska dra snart !


pusss       

Av linnea albrektsson - 13 maj 2010 21:13

JAG HAR FAN I MEJ NAMNSDAG IDAG TYCKER NI SKA SÄGA GRATTIS ! ;o

Av linnea albrektsson - 13 maj 2010 17:50

jaoo , ikväll blir det o va hemma .så pappa är o köper lite smått 

o gott . imorsen vaknade jag hos nadinn . när vi vakna gick vi upp o åt sen så badade vi . bilder kommer ;) 



tack nadinn att jag alltid kan prata med dig .

JAG ÄLSKAR DIG NADINN , DU ÄR BÄST GUMMAN ! (L) 

Ovido - Quiz & Flashcards