neahh

Alla inlägg under maj 2010

Av linnea albrektsson - 12 maj 2010 19:44

japp så är det , nu sitter man hos nadinn o så ska det va 

när man är ledig ! vi ska la hoitta på ngt , !


ÄLSKAR MIN CPÅSNA (: <3   

Av linnea albrektsson - 10 maj 2010 21:54

hej , vart med nadinn idag , vi har haft det kul . 

älskar dig nadinn , orkar inte skriva mer nu !


puss 

Av linnea albrektsson - 9 maj 2010 20:30

hej , imorse vaknade jag hos julia , vi har inte gjort så mkt

hela dan idah har vi spelat ps2 ;)

jag drog hem vig kl 6 o sen des har jag inte gjort så mkt ,

nu sitter jag här o har precis ätit mc donalds . de va gott .

denna helgen har inte vart som dom brukar , har inte vart

med nadinn på hela helgen :(


ny header- hiss eller diss ? (:


pussssssss !

  

Av linnea albrektsson - 8 maj 2010 16:05

hejjj , vaknade hos farmor o farfar imorse , pappa o eva kom o hämta

mig vid kl 13 , då åkte vi till ovesplantskola o köpte lite grejer , nu sitter

jag hos julia o vi ska nog hitta på ngt sen !




nadinn jag vet inte vad jag skulle göra utan dig , med dig kan jag va mig själv

du är den som man kan säga allt till . du är underbar gumman kommer

aldrig lämna dig . JAG ÄLSKAR DIG ! (L)

Av linnea albrektsson - 6 maj 2010 19:40

hejj , internet funkar bara om jag sitter nere vardagsrummet 

så jag får sitta här . 

idag har jag o nadinn vart på stan , vid kl 6 drog jag hem o åt 

o sen efter jag hade ätit drog jag till träningen men det var ingen träning !

men imorgon är det orgenterings dag o jag har inga skor o springa i !

men nu ska jag sitta o kolla på tv , så kan inte blogga mer nu ;)



pusssss !   

Av linnea albrektsson - 5 maj 2010 17:09

hej , internetet hemma är trasigt så kan inte skriva på bloggen . 

i veckan har allt vart som vanligt tråååååkigt !

nu sitter man hemma hos nadinn o vi ska fixa ngt att äta snart 

vi har vart på stan o jag köpte ny bikini o lite smycken !


JAG O NADINN HAR ETT FUCKFACE I VÅRAN SMARTA HJÄRJA , NADINN ÄR 

MIN CP STÖRDA ÅSNA PÅ TVÅ BEN , JAG ÄLSKAR HENNE FÖR DEN HON ÄR !

HAHHAHAH , NADINN SLÅ DEN OM DU KAN ! :D      PS: FARFAR BLIR 73 ÅR TODAYY , JAM'Å HAN LEVA LÄNGRE ÄN 75 (:

Ovido - Quiz & Flashcards