neahh

Alla inlägg under juni 2010

Av linnea albrektsson - 9 juni 2010 22:36

halöå där kött o blåbär !


liseberg var bäst med dom bästa , minnen för livet !

idag har jag vart med nadinn (Y) 

nu ska vi lana , ahha !
   

Av linnea albrektsson - 8 juni 2010 11:21

jag kommer inte va så aktiv nu på sommar lovet , men ska blogga ibland ;) 


finnas på mobilen (:

Av linnea albrektsson - 8 juni 2010 11:11

så sjukt skönt med sommar lov !

kl 12.40 ska jag träffa elli för då ska vi ner till bussen som går vidare till liseberg ! :D

Av linnea albrektsson - 7 juni 2010 19:26

hahh , idag var det bara skkola till kl11 . fett skönt !

jag o nadinn stack till stan o kollla lite . köpte nelonstrompor o bh ;) 


SKOLAVSLUTNING O LISEBERG IMORGON :d:d:d:d:d:d

Av linnea albrektsson - 6 juni 2010 22:00

du är bäst gumman , älskar dig ! kommer aldrig glömma 30 april 2009 !
jag älskar datumet . våra minnen är oförglömliga gumman ,
 med dig vill jag vara hela tiden ingen få ta oss ifrån varandra .
du är den bästa bästisen man kan ha . med dig kan va sig själv utan att skämas .
 du tar en somman är inte för hur man ser ut . jag kommer aldrig o lämna dig ,
 om vi ngn gång skills åt så kommer jag dö för dig!
vi är bästisar bara att vi inte säger det till ngn . med dig kan jag göra allt
för du står alltid vi min sida !
om vi ngn gång skills åt vet jag inte vad jag skulle göra , om du bara
skulle försvinna , det skulle bli som ett svart hål i mitt hjärta .
jag skulle inte klara av det . jag skulle inte veta vad jag skulle göra .
utan dig i livet så vet jag inte vem jag skulle kunna prata med
för du är den som vet mest .
Det är helt ofattbart att vi aldrig har bråkat , det är väll för att vi är så lika
i skälen men inte på utsidan .
Minnerna med dig är minnen som inte går att glömma .
alla gånger vi har vart ute o cyklat , gått o sprungit
allt är lika roligt vi kan få saker som skit tråkiga till att bli skit roliga !
När jag sitter o kollar på gammla bilder på oss kommer tårarna .
undra bad jag skulle göra utan dig ? jag vill inte äns tänka tanken
om att inte få ha dig vid min sida !
ingen kan slå oss nadinn du o jag är helt sjuka tsm vi kan göra vad som helst .
jag kommer ihåg så jävla väl när vi var ute mitt i natten , leråker , tee o mkt mer .
alla gånger vi har vart i min lägenhet o den gången vi tvinga på oss dedär jävla
klackskorna , vad alla kolla på oss den gången . vi skulle ju bara till macken men det
blev en party sväng på cykelvägen .
Kommer aldrig glömma dig nadinn , du är en vän jag vill ha hela livet en vän jag skulle dö för .
med dig är livet underbart . jag vet  inte hur mitt liv hade vart om jag inte hade haft dig o prata med
alla gånger vi har suttit o pratat ,till dig är det inte pinsamt o säga ngt utan du bara lyssnar o bryr dig 
 så ska en riktig vän vara .
jag önskar att jag hade lärt känna dig tidigare än så här , jag kommer ihåg när vi träffades på torget
vi ringde snuten eftersom det var en fullis som höll på att ramla i vattnet , kommer aldrig glömma den dagen ,
det känns som at jag har skrivigt samma sak flera ggr men jag vet inte vad jag skriver , fingragna bara
åker fram över tangent boredet orden bara rullar !


nu vill jag bara säga en sak !
NADINN JAG ÄLSKAR DIG DU ÄR BÄST O JAG VILL ALDRIG BYTA BORT DIG !
DU ÄR DEN FINASTE KOMPISEN MAN HA , I WANNA GROW OLD WITH YOU ! <3


-

Av linnea albrektsson - 6 juni 2010 10:07

du är bäst jag älskar dig sjukt mkt !






- 2 dagar kvar §

Av linnea albrektsson - 6 juni 2010 10:03

är skit trött idag vill jag helst bara chilla men du kommer jag bara somna

o inte konna sova ikväll...

igår var det fest här hemma o de var la trevligt med massa rolia mäniskor .

de va ju även ett litet gullingt barn här jag ska få vara barnvakt åt i sommar så jag får lite pengar :) 


pussss

..

Av linnea albrektsson - 6 juni 2010 00:34

nadinn jag älskar dig ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards