neahh

Alla inlägg under juni 2010

Av linnea albrektsson - 5 juni 2010 14:03

hej , är i vadstena o har det fett skönt senare ikväll kommer tydligen

eva o hämtar mig för att linda fyller 25 . det hade inte jag en anning

om så det blev som det blev . tycker de kunde sagt det lite tidigare för så hade jag ju inte åkt hit o du skulle jag ju kunnat hänga med nadinn till linköping .

men pappa är ju konstig o säher att har jag åk hit så ska jag va här -.-


puss



fick bli en bild på nikita ;)   

Av linnea albrektsson - 3 juni 2010 20:42

sorry för dålig uppdatering !

imorgon är det solklar fjååårtizz fredag ;D

veckan har vart somvanligt, TRÅÅÅÅÅÅÅÅKIG !


PUSS ;)

Av linnea albrektsson - 3 juni 2010 20:42

sorry för dålig uppdatering !

imorgon är det solklar fjååårtizz fredag ;D

veckan har vart somvanligt, TRÅÅÅÅÅÅÅÅKIG !


PUSS ;)

Ovido - Quiz & Flashcards