neahh

Alla inlägg den 14 september 2010

Av linnea albrektsson - 14 september 2010 21:29

cykla helavägen från multi efter träningen ända upp till duntis  o sen hela vägen häm det är uppför hela vägen från multi till duntis jag lovar !

på speedwayen kan jag lova att det va fett kul . danne är så jävla kung på att dansa få det är ju sjukt ! man står fan o gapar när han dansar !


imorgon kommer shejla hem o jag o lisa kommer sitta o vänta till hon loggar in o skriver att hon e hemma då tar vi cykeln på dirr !   sjukt gammal bild som väker minnerna till liv ! 

Av linnea albrektsson - 14 september 2010 16:50

ska på speedway efter träningen så jag måste sluta tidigare , där ska man va med lisa , fille o samuel o kanske claudia o danne :D

Av linnea albrektsson - 14 september 2010 15:26

hk va inställd så jag hade 3h30min håltimma få jag drog upp till min gammla lärare o va i hennes klass , det va kul att ha ''lektion'' med henne igen .

ikväll är det träning o ska väll träffa fille o dom som vanligt tror jag ;) 
snart ska jag gå ner o ladda batterierna innan träningen med lite mat , för skolans mat är ju inte den bästa idag var det typ hundmat eller ngt :S


skriver mer i kväll ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards