neahh

Alla inlägg den 7 september 2010

Av linnea albrektsson - 7 september 2010 22:00

är sjukt sömnig !

Av linnea albrektsson - 7 september 2010 21:42

jag saknar dig , du är den ända som förstått !   

Av linnea albrektsson - 7 september 2010 21:06

skulle ju tränat länge idag men så blev det inte vi blev bara 3 st på träningen så jag fick sitta o kolla på men efter ett tag kom lisen o claudia o vi hade det lika kul som vanligt . på torsdag är det studiedag o imorgon ska nog jag sova ho lisen men claudia ! :)    ny header !

Av linnea albrektsson - 7 september 2010 15:24

idag körde vi timglaset på gympan det va enormt jobbigt men jag stanade ingen gång , problemet är nu att jag inte kommer palla att träna 2h o 30 min idag ...

men om man satsar på mvg i gympa så måste man ju kämpa !

anars va dagen slapp på hk så gjorde vi tekekakor . det va väll ganska gott ;) 

jag o tobbe e å jälvla bra tsm !



jag vill ha dig o han här vid min sida !

Av linnea albrektsson - 7 september 2010 15:21

dagens låt : 

Ovido - Quiz & Flashcards