neahh

Alla inlägg under april 2010

:D

Av linnea albrektsson - 9 april 2010 12:10

tack för kvällen tjejor alltid lika roligt o va med er ! ((:




10 dagar kvar !

Av linnea albrektsson - 8 april 2010 18:03

   hos linnea nu , blir o va några tjejer här ikväll

vi ska kolla på film o sen så sover jag här (H)

det ska bli fett kuliisch , har saknat alla här i

motala . har ju varit i vadstena sen i lördags

snart ska jag , linnea o emma gå o hyra film

o köpa godis (D)


puss på detta ! ((:




 

Av linnea albrektsson - 7 april 2010 20:23

idag har det varit slappt orkar inte skriva mer nu !

Av linnea albrektsson - 7 april 2010 07:16

Hej , nu sitter man här o skriver ett inlägg !

om ca 15 minuter så ska jag o malian lämna ungrna på dagis

sen vidare till hennes jobb !

så jag skriver mer när jag kommer hem ! 


pusss

Av linnea albrektsson - 6 april 2010 17:10

 hej , idag har jag varit med moa på hennes skola det 

var fett kul bland alla små sexåringar ;) 

sen efter det åkte vi hem , nu sitter vi här vid varsin datos !

skriver kanske med sen !


puss !


  

Av linnea albrektsson - 5 april 2010 21:38

JAG ÄLSKAR DIG , BARA SÅ DU VET SÅ BETYDER DU FETT MKT FÖR MIG !

 

Av linnea albrektsson - 5 april 2010 10:49

hej , vaknade av att moa kom o drog av mig täcket .

inte så mysigt . nu har jag precis ätit frukost

o om två timmar går bussen till motala

vi kl 6 åker jag tilbaka hit för jag ska va här i veckan :D


nu måste jag gå o fixa mig lite ;)

puss((:

((:

Av linnea albrektsson - 4 april 2010 12:03

ska snart äta lunch så det blie ett kort inlägg ,

när vi har ätit lunch ska vi åka till linköping ! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards