neahh

Alla inlägg under april 2010

Av linnea albrektsson - 19 april 2010 10:00

IDAG FYLLER JAG 14 ! ((:

ÅH , SÅ ÄR DET BARA !

(Y)

Av linnea albrektsson - 17 april 2010 10:06

hej , det var längensen jag skrev ngt !

måste bara säga tack för en rolig kväll

igår !

den här veckan har varit som alla andra

vi har inte haft så många läxor (haha ) 

nu sitter jag här med nadinn liggandes 

brevid , (honsover).. för jag vaknade 

av att en kille med aftonbladet kom o 

plingapå så att gizze fick dampet !


så nu ska jah kolla på film !

puusss !

  

Av linnea albrektsson - 13 april 2010 15:37

idag var det som vanligt i skolan , alltså tråkigt !

hoppade över EA så jag stack till vätternskolan där

karen , minna , yasmin o offe var , efter ett tag kom

akram , o vi gick o mötte salle . vi satt utanför sjuk-

husen sen skulle jag dra så nu sitter jag här   

o väntar på att maten ska bli klar ((:

sen efter det ska jag byta om o ringa karen

för hon ska med mig till träningen !


pussss

Av linnea albrektsson - 12 april 2010 15:43

idag va det första dagen efter lovet , de

va la som vanligt ..

nu sitter jag haär o ska äta o sen ska jag

dra o träna , har inte tränat på 3 veckor ..

nu ska jag gå o ringa till greppet o beställa

nya kvä skydd har böjat få fett ont i knäna :/


men ska äta nu , bloggar kanske mer sen ((: <3

Av linnea albrektsson - 11 april 2010 11:41

ligger i sängen , har precis duschat .

går dagen var klockren , måste göras

om . idag ska väll jag o nadinn hitta 

på ngt roligt som vanligt att göra 

tror vi ska ut o ta kort .

o i morgon är det fucking skola!:o

det gillar vi inte ..


ps. 8 dagar kvar !   krusat hår , kan man ju säga !

Av linnea albrektsson - 11 april 2010 01:41

idag vaknade man upp hos nadinn 

vi fixade oss seb drog vi till hennes 

mormor som fyllde, när vi kom 

hem så så drog vi till mig o 

åt sen drog vi till jonte (:

nu sitter vi här o har precis 

kollat på film !


pusss <3

Av linnea albrektsson - 9 april 2010 19:47

sover hos nadinn i natt , o va ska ha det

jätte roligt ..vi ska snart äta sen ska vi till

maxi o köpa godisssss ((:


nu så orkar jag inte skriva mer ;)



Av linnea albrektsson - 9 april 2010 14:10

Nu har jag anmällt mig . sådet blir o åka till sporstcamp i sommar :D

ÄLSKAR DET !

Ovido - Quiz & Flashcards