neahh

Alla inlägg under april 2010

Av linnea albrektsson - 3 april 2010 23:18

vid kl halv 7 ringde johan o sa att jag skulle komma bort till hans föreldrar så jag åkter dit , vi fikade o hade det jätte mysigt !





pussss !

Av linnea albrektsson - 3 april 2010 16:35

hejhej , nu sitter jag i vastena helt ensam ..

malin o johan o barnen är hos johans föreldrar ,

idag vaknade jag upp hos nadinn , åkte där ifrån kl 1 .

sen när jag kom hem var det bara upp på rumet o packa

om väskan , o dra till nästa ställ (vastena )

måste tacka nadinn för (dagen,kvällen,natten,morgonen)


puss o glad påsk (:

   (hittade en jätte gammal bild på johans dator ) (:

Av linnea albrektsson - 2 april 2010 15:52

hejhej , nu sitter man här o bäntar på nadinn ..

idag har jag varit hos farmor o farfar , där körde jag o gizze agiliti o fikade lite ,

sen när jag kom hem gick jag o satte mig i solstolarna i trädgården , fett med nice !

SOMMAREN KOMMER SNART ! sommar känslan kom när man satt där i skolen med ett glas cola o ett påskägg ;) 

nu kan jag inte skriva med för jag ska ner o prata med min pappa!



pussss !

Av linnea albrektsson - 1 april 2010 23:23

nu sitter man här ska snart gå o lägga mig , idag kan man inte säga att jag har gjort så mkt !

jag har vart på stan med pappa o köpt helsvarta converse,(nöjd)

köpte även lite annat smått o gott ;) 

imorgon blir det o sova med nadinn o ha allmänt kul , vet inte riktigt när vi ska träffas i morgon med det ordnar sig nog . nu börjag jag bli väldigt trött på att sitta o skriva på min dator ...så jag ska sluta med de när jag har skrivikt klart , jag är faktids stolt över mig själv som har bloggat nästan hela veckan utan att glömma bort bloggen !


meniallafall , puss o hej leverpastej ! ;o   

Ovido - Quiz & Flashcards